tisdag 25 juni 2013

Godmorgon!

I Fredags åkte vi ut till hjärtats mamma och åt mat och sånt där.
Blev hemskjutsade halv 2 och strax efter 2 kom hans faster och hämtade oss.
När vi kom dit badade vi och bastade, sen grillade vi och åt mat. Spelade även fotboll men hans minsta kusin, så söt är han iallafall :) Grävde lite i sandlådan gjorde vi med :)

Sen spelade vi lite spel som bla, kasta boll i hink, bågskytte och spika ner varandras spikar.
Gick ju inte sådär jättebra, men skyller på alkoholen ;)
När alla hade dragit hem hoppade jag, johnny och johan in i bastun och drack groggar :)
Kom väl ut därifrån vid halv 3, och då var det sängen som gällde.

På lördagen åt vi frukost när vi vaknade, sen var jag lite barnvakt åt johans brorsbarn.
Gick hur bra som helst och var inte alls blyga längre som dom var dan innan.
Gick även och kollade på djuren och filip var inte lika rädd för grisen som innan.
När vi kom tillbaka hade dom andra börjat bygga på kojan,
och jag gick och la mig en stund (2 timmar) och när jag vaknade var dom klara :P

På kvällen spelade vi kubb och drack nån god rabarberdrink :)
kom i sängs runt halv 12- 12. Så lite bättre tid ;)

I söndags när vi vaknade åt vi frukost, sen åkte vi ut med flotten en timme.
Sen åt vi bara mat och sen åkte vi hem.

Igår lämnade jag in min telefon på lagning, så kommer få en helt ny tillbaka.
Så nu använder jag annas telefon, men den är låst så kan inte ringa eller smsa.
och internet funkar bara här hemma och kan inte ens lyssna på musik..
och hann inte lägga in bilderna på datan heller från helgen :/
några ligger uppe på intagram som tur är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar