söndag 7 juli 2013

partyparty

Trodde jag skulle må som jag förtjänar idag, men icke. Mår faktiskt väldigt bra för att ha druckit både i fredags och igår.

I fredags gick jag först i skolan till kvart i 12, sen blev det käk och så.
Sen kom tony, andreas, hans flickvän och krille hit och sen jose. Riktigt trevligt att träffa henne.
Dock lite jobbigt att prata engelska när man är ganska nykter, men det gick :)
Sen drog vi vidare till johanna. Blev inte alls full, jag lovar.
Fick i mig 5 cider innan klockan ens var 4-5. så 12 cider, 2 shotar, en drink och en halv öl senare gick vi hem. Dock lite tidigt då det alltid ska finnas idioter.

Igår var det bie blues festival. Jag skulle ju inte dricka för jag mådde inte sådär jättebra.
Men fick i mig 6 cider ändå, gick dock lite segt.
Men var bra band, skönt väder och skönt folk. Dansade även bugg med johanna och hennes kusin :)
va hemma halv 2 ungefär, och då slog jag igång ett avsnitt av hart of dixie medans hjärtat sov :)

Nu har jag precis duschat och ska strax gå till affären så vi får i oss lite mat :)
sen blir det att gå hem till mamma och hjälpa henne med en bokhylla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar