tisdag 17 september 2013

Hejsan!
Vet att jag inte har skrivit på ett bra tag, men har inte haft ork eller lust.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att min syster ska bli klar, sen ska vi gå ner till donken och käka frukost, och sen ta tåget 9.34 till pappa.
Sover där inatt, så får sova utan johnny inatt men det ska väl gå bra.
Har ju knappt sovit utan honom på jag vet inte hur länge.

Kursen är slut nu med, gjorde slutprov som jag hoppas gick bra.
Får resultatet om en vecka och några dagar.

Hade en hur bra dag som helst igår. Johanna kom och hämtade mig innan 8 igår morse.
så åkte vi till maxi och köpte lite färskt bröd och jordgubbar och lite annat, och så åkte vi hem till henne och hade värsta lyxfrukosten. Färskt bröd med grönsaker, yoghurt med musli och jordgubbar, och te. Min syster kom även förbi och fick frukost. Sen gick vi på stan lite och va inne på bolaget. Hur glad som helst för att dom har fått in våra cider! Så nu slipper vi åka till norrköping för att köpa dom :)

Sen körde jag även ett danspass på friskis igår. Känns ju idag att det var längesen jag tränade.
och idag ska jag hjälpa pappa med trädgården och bära bort en massa skit, så får träning idag med.

Men nu måste jag göra mig iordning det sista. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar