lördag 7 juni 2014

Hejhej
nu var det ett tag sen jag bloggade igen.
men har haft fullt upp och tappat blogglusten helt.

Om dagarna jobbar jag. Antingen på dagis eller som personlig assistent (sommarjobb) och så jobbar jag ju som helgvärd på friskis ibland.
Men trivs bäst på dagis :) Iallafall där jag är mest, för där känner man ju ungarna :)

På måndag efter jobbet åker jag ner till emelie i linköping och spenderar en natt där, sen tidigt på tisdagen åker vi ner till ullared! och sen får vi se om jag sover kvar en natt eller inte :)
Blev en spontanbokning ner dit då hon aldrig hade varit där :)

Nu har vi iallafall johnnys småsyskon här i helgen :)
Igår va vi nere i stadsparken och kikade lite, och sen gick vi till sjukhusparken så dom fick leka ännu mer. Hade även sällskap av deras faster, man och kusin :)

Nu ska vi snart iväg till johnnys mamma och fika lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar